vår!

publicerat i life;
Känner att jag vill ha vår nu. Det vore inte helt fel. kvällarna blir lite ljusare och man behöver inte bylta på sig en massa plagg plus att man slipper all is. vändplanen vid mina föräldrars grannar var förut som en isbana. man kunde knappt gå. det tog en halv evighet för mig när jag skulle till bussen då jag totalvägrade att ramla ifall grannarna skulle se. tänk om de hade garvat eller något? Jag har ingen tilltro på folket.
Dock så har det varit plusgrader i någon vecka så isen på gatorna börjar försvinna och det är riktigt skönt ute! Jag har bytt ut vinteskorna mot gympadojsen och vårjacka. I like!
 
Tiden får gärna gå fortare så våren och sommaren kan anlända snart!
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sanna:

SVAR:
Tack :)
Längtar så tusans jag med :)
Kika gärna in fotofinalisterna :)

Kommentera inlägget här :