Veckan

publicerat i familj&vänner;
vad fort det har gått! I söndags var jag hemma hos A och umgicks. Det var mycket trevlig. Vi spelade basket och sen el classico. För er som inte vet vad det är så är det en match mellan Real Madrid och Barcelona. Väldigt roligt att se. Bråk, mål och annat. Love it. I alla fall så blev det el classico:) jag sög, sög och sög. Sen blev jag rätt bra. Enligt mig då då. A höll inte riktigt med :p vid ett tillfälle lyckades han få en poäng igenom att lura mig till att göra självmål. Resultatet blev att han höll på att åka av stolen av skratt. Kul att man kan roa den lilla knasbollen:) Sen har veckan flutit på. Var på ikea igår med mamma och handlade lite mer saker till lägenheten. Mycket trevlig. Nu ska jag försöka sova. Imorgon blir det pick och pack för att spendera helgen hemma. På tal om pack. Måste till london någon gång och se Torres live. Fina fina kille<3

Kommentera inlägget här :