äckliga hetta och lagom dumma Diego

publicerat i life;
Jag borde verkligen inte gilla Diego För det första är han är snubbe. det säger ju allt egenteligen. men sen på grabben: ljus hårfärg, 1.80 lång och från sydamerika. baajs nisse! (inte det mognaste å säga men let's face it. på folkhögskolan utvecklades man baklänges. eller ja: några iaf.) kan man egenteligen skylla på han? Inte hans fel att han fick den bra mixern av gener. jag fick nån annan skit mix. jag tycker att alla från sydamerika borde vara korta, fula och olyckliga... Villa ser iallafall spansk ut.

-------------------------------------------------------------------------------------------------
I övrigt ska jag på visning på en lägenhet på måndag. (ser ni? jag kan skriva om viktiga saker också. inte bara heta killar som kutar efter en boll) Lägenheten ligger på norr. andra våningen, två rum och kokvrå. och en balkong. och jag är etta på kö listan över de som är intresserade av lägisen. coolt eller? blir kul å se hur den ser ut. min mami hänger med - snäll som hon är.
--------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har dagen varit slapp å skön. jag har funderat på lägenheten och på en katt. vill ha en katt. skulle vara mys. helst av allt vill jag ha våra förra grannars katt: Leo eller Leolicious som jag kallar han ibland. Min bästa vän och hjärta. han var en sån fin katt. Han var hos oss nästan varje dag. Min bebis.


I love you
----------------------------------------------------------------------------------------------
Har i övrig tröttnat på värmen. man kanske skulle flytta till Grönland. Där finns det grönlandshundar, hus, is, is, is, is, is, is och mer is. såg en bild där det var blommor å det var allmänt somrigt. men Isflaken finns kvar. rätt ballt. det där stället passar Martha.

Imorrn blir det eventuellt häng med Soffie. Får se hur det blir. Man vet aldrig med oss.

Om 19 min äre Lost finalen. kl 01:25 är det äntligen slut på eländet :p
-----------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag prata vidare med Elle.

Adios!

Kommentera inlägget här :