Where the Streets Have No Name

publicerat i life;
U2 är såå underbara! ♥ måste bara säga det - ännu en gång.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det höst. och jag är sjukligt trött - och är på mens humör ofta.

förutom igår - då skaffade jag mig ännu en tatuering! Yey me! den sitter vi höftbenet och jag är sjukt nöjd med den! Gaby följde med mig och det var jag glad för! för det gjorde ont! men det var klart på typish 20 min. i'm happy!
-------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorrn kommer stina & Amanda hit och ska stanna till söndag. det kommer bli great!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag sova.

Hej.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

Snyyyggt!

2:a kommentar, skriven , av pelle:

när blir nästa tattoo av då?

3:e kommentar, skriven , av pelle:

Jo, det är ju ganska dyrt med tattoos tyvärr.

4:e kommentar, skriven , av Mia:

åh, snygg!

Kommentera inlägget här :