klädskåp, byrå och garderob/scrubs

publicerat i life;
Idag har jag beställt hem den femte säsongen av Scrubs. Äntligen. Det var på tiden må jag säga.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
I dessa dar håller jag även på att göra om lite i rummet. mitt klädskåp har monterats ned och sålts. istället har vi fått upp en liiten garderob och en byrå. mycket fint. mitt rum ser större ut nu och framförallt - det har blivigt ljusare. sen ska två speglar upp på väggen också.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag skruva upp dörren till garderoben.


Bilder komer när rummet är klart.


Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

Oooh, Scrubs är bra. Och femte säsong är också bra som fan!

2:a kommentar, skriven , av Viktoria:

Svar:Jaa det är den :)

3:e kommentar, skriven , av pelle:

hur g¨r det ,ed renoveringen?

Kommentera inlägget här :