dagen-dagen-dagen

publicerat i life;
vaknade runt två idag. sjukt skönt med sovmorgon. hehe. lackade ur på skolan igår men det har lugnat sig. ska gå nästa år med. har suttit och skrivigt på ansökningen idag.  meningen var att jag skulle ta ett sabatsår och komma tillbaka 2010 men vill gå kvar med de vänner jag har som ska gå på skolan i höst. jag vill inte börja om på nytt med helt nya människor 2010. men det blir kul med de nya eleverna som kommer till nu hösten. jag såg några på öppet hus som lämnade in sina ansökningar. de verkar trevliga.

idag har jag och mamma gjort det sista i min svenska uppgift om Kung Oidipus. Nu har jag bara dessa uppgifter kvar så jag får mina behörigheter:

* Naturkunskap: Hemtenta (nästan klar) och Fördjupnings uppgift som görs i skolan
* Religion: jämnföra två religioner
* Svenska: böckerna "det går an" och "Candide"
*
Engelska: bokrecention på "Sagan Om De Två Tornen"

jag har även gjort upp en studieplan så jag hinner med allt. yeah baby! nu är jag mer pepp än någonsing.

jag ska ha min behörightet baske mig! (såhär motiverad har jag inte varit någonsin - jag mognar :O) jag har även drömt om framtiden då jag flyttar till egen lägenhet och skaffar mig en liten inne katt. jag älskar katter!. så fina djur.


min drömkatt. så här
vill jag att den ska
se ut <3<3

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

imorgon blir det shopping och sen blir det att frossa i matte och sen börja på Candide när mamma kommer hem från jobbet..

nu ska jag se lite på The Hills Have Eyes 2.

jag gillar den här snubbens outfit.



det var allt för idag.

Team Dermot!



Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

Det låter som om du ha full rulle i skolan dU!

2:a kommentar, skriven , av pelle:

Du, jag kan förstå det!

3:e kommentar, skriven , av gabby (den kvinnliga):

vikken sööt liten kisse ! :)

Kommentera inlägget här :