hello again

publicerat i life;
Jösse namn vad dålig jag är på att blogga. 
Men nu när jag faktiskt är vaken på dagtid tänkte jag: varför inte uppdatera bloggen? 
Så vad har hänt sen senast?
 
Förra veckan tog jag beslutet att hoppa av komvux då det inte funkade då jag blev lite knas vilket resulterade i dålig sömn och absolut noll ork till allt. Det var inget som hade med skolan att göra. Lärarna var bra och även om jag inte kände så många i mina klasser så var det ändå bra stämning.
 
Sen har jag varit på en tatuerings turné och har mellan den 20/1 till igår skaffat mig fyra fin fina tatueringar.
I love them!♡
 
  Den första tatueringen som gjordes den 20/1 för att täcka över de fula ärren som prydde mina över armar 
 
 
 Den andra gjordes den 14/2 och den är beviset på att jag är den största Torres nörden ever!♡
 
 
 
Tatuering nummer tre gjordes den 25/2 och täcker över ärren på vänster arm.
 
 Den fjärde gjordes igår och det är det datum då jag och föräldrarna var i Colombia och jag fick min älskade och efterlängtade lillebror. Det var den bästa dagen i mitt liv och jag älskar min bror mer än någon annan♡ 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av fannie karlsson:

va fina blom tatueringarna var :)
Hoppas du får en bra fredag! :)

Kommentera inlägget här :