mijao

publicerat i outfits;

Var på stan i måndags och letade efter ett par jeans. ett par ljusa hjar bara mörka och hur kul är det liksom? Gick in på JC och såg ett par som var skit snygga och skit dyra. Attaans att jag redan fyllt då kunde jag ha önskat mig ett par jeans. jag fyndade lite grann ialla fall. fem st toppar. Cubus reade järnet och jag fick med mig tre toppar därifrån för 86 kronor sammalang och köpte två inne på H&M också. är as nöjd. Toppar har jag behövt länge. behöver förnya garderoben rejält. så fort jag får min första riktiga lön så ska jag köpa nya kläder.

slänger in en bild på plaggen och en från idag (läs igår) då jag invigde en av dem


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av M I N A B R U N - photography:

sv; jaaa, jag också! :/

2:a kommentar, skriven , av Valdivia:

Alltid skönt med nya kläder i garderoben :)

Kommentera inlägget här :