Torres baby!

publicerat i Fotboll;
Allt är Torres just nu. Hur det kommer sig vet jag inte. har inte sett skymten av honom på tre hundra år. eller ja.. såg ett klipp där han gjorde två mål. TVÅ! haha. vad glad jag blev. det börjar minsann lossna. Mohahha
sen var det någon som slog Fabregas under en match mellan Sevilla och Barca. Älska Barca. bästa laget. Sevilla har Jesús Navas. honom gillar vi. han är cool och spelar i spanska landslaget. hursom så var det någon som fick lack och bonka Fabregas. så aftonbladet hade bråkbilder som man kunde sitta och skratta åt. inget är så underhållande som slagsmål inom fotbollen.
är för övrig skit taggad på EM sommaren som kommer. Hoppas att de har samma trupp som de hade i VM eller ja liknande trupp. Navas t.ex. han måste vara med. han är galet snabb. kan vara en fördel. vad vet jag? jag hade iaf valt följande spelare:
Raul Albiol
Álvaro Arbeloa,
Sergio Ramos
Jesús Navas
David Villa
Fernando Torres
Andres Iniesta
Iker Casillas
Pepe Reina
Cesc Fabregas
Xavi Hernandez
Gerard Piqué
Sergio Busquets
Xabi Alonso
David Silva
Juan Capdevilla
Juan Mata
Victor Valdéz
mitt dream team.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av felicia:

sv: Visst e han :D

2:a kommentar, skriven , av felicia:

SV: Tack! Jag med! Är så underbart fint! :)

Kommentera inlägget här :