En avancerad asiat

publicerat i life;

I(förr)går satt jag och Rebecka och Linnea och Simon och Oscar på prata om nåt. vad det var har jag glömt. Blockerar det mesta nu för tiden. lika bra ifall att liksom. Då nämnde jag den japanska skådisen Masanobu Ando (Battle Royale) av nån anledning och Rebecka bara: Det lät avancerat. jag bara: han är avancerad.
Namnet var inte lätt att minnas. Jag har pluggat in det.  Han var ball en gång i tiden. Inte lika ball som Diggan och Villa såklart men nästan.



-------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag (läs igår)har jag slappat en bra stund. Ätit frulle med Johan och brorsan. Städade sen och sen åkte jag iväg för att träffa Kim och Soffie som satt och kolla Speedway hemma hos Kim. Det var trevligt. Jag och Kim tröttade ut stackars Soffie med vårt gnaffs. Haha ;P Sen köpte jag med mig hem mat från Rolasi's Deli och kom hem till dunka dunka. Dock var de inte lika mkt folk hemma som i fredags. Det höll på å dansa och jag vet inte vad. Galet. Sen skulle nog Danne och Markus vara manliga eller nåt å ville att jag skulle slå dom i magen. Vilket jag snällt gjorde men ytterst försiktigt. Vågar inte ta i. De kan ju få skador å allt. Vore oparty. Danne kalla mig svagis. Det tog jag som en förolämpling. Jag är inte svag. Jag är feett stark jao ;p Eller nåt.

Nu ska jag sova tror jag. Eller se Glee och andra asiaten som är så söt så man smälter.



Natti folket!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

sv; jaaa, de var riktigt skönt! :D

Kommentera inlägget här :