Jag saknar Jax

publicerat i life;
samlar ihop en MASSA General Hospital avsnitt. det är typ nice. inte för att jag ser dom så ofta men.. låtsas kan man ju alltid.

-----------------------------------------------------------------------------
idag har jag degat på stan med I. vi åt på La baguette och prata om allt möjligt. sen kola vi runt lite på stan bla bebis kläder

ååh. jag vill ha barn. två st. skulle inte vara helt fel det. inte fel alls! :)

------------------------------------------------------------------------------

imorrn ska jag till hallsberg - om jag mår bättre. mår lite dåligt just nu. känns som urinvägsinfektion och jar var förut på mitt jag-vill-skära-upp-handlederna-humör. skulle dock aldrig göra nåt sånt.  har inte tid med sånt. ska ju se U2 i augusti. då kan man ju inte dö. och dör jag blire ingen bebbar. nope. tänker dö när ja är typ 89-99 år eller nåt. då har man hunnit med första lägenheten och min lilla katti-fnatt, New York, Montana, Grand Canyon, kalifornien, London, bebisarna, arga tonåringar (tyvärr blir ju bebisarna större med åren), köpa häst och allt annat som hör till livet.

för en häst ska jag köpa mig. en islänning. Me like them.

----------------------------------------------------------------------------
nu ska jag kolla vidare på General Hospital

<--- Jax

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

Är General Hospital bra? :D

Kommentera inlägget här :