The Wolfpack baby!

publicerat i kärlek;
OMG!!

Igår var Taylor Lautner på Hovet i Stockholm med kollegan Kristen Stewart.

och jag var inte där. baaajs: Taylor är ju för söt med det svarta håret och de mörka ögonen.


Jag hade velat åka men hade ingen att åka med. de jag känner är mer inne på Edward. Jag var inne på Edward i ca fem sekunder. Sen gick det över. stackar'n. men jag är inte mycket för palefaces. Me like mörka killar. dom är fina dom. ♥

Im sticking to the werewolfs. Oh yeah! Ge mig dom i present tack! Mina mumsisar


Snart är det ÄNTLIGEN dags för Eclipse att komma upp på biograferna. Min plan var att läsa tredje boken innan filmen men jag står och trampar på samma sida hela tiden så jag övergav "läsa-boken-innan-filmen-kommer"-idén. Orka läsa liksom. det är roligare att se Embrys vackra ansikte och Jared och Paul (yummie!) och Sam och Jacob såklart.

----------------------------------------------------------------------------------------------
'i övrigt såg jag och mamma på säsongsfinalen på Grey's Anatomy i onsdags. det första hela avsnittet jag sett sen Georges begravning. det här avsnittet var också sorgligt. tårarna rann en hel del. jag har faktist saknar Grey's lite grann. iallafall Owen. han är en frän man.

imorrn kommer förhoppningsvis säsong fem att dimpa ner i postlådan. Yiha!

---------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag dega vidare.

Hej

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Wow, då har du missat nått. Eclipse är den bästa i hela serien!

Kommentera inlägget här :