vi rockar!

publicerat i life;

Jösses vad jag är trött! somnade typ vid halv sex i morse och skulle upp kl 10. inte nice. Klev upp när klockan ringde och satt vid tv;n och degade innan det var dags att åka upp på stan och träffa Linnea och Gry. Det var super trevligt. Dom är roliga att umgås med. vi knata runt å prata om allt möjligt och lunchade på La Baguette där Linnea genomförde mordförsök på getingar. jag dödade en - för att den inte skulle lida. Visst är jag snäll? :p

sen mötte vi upp Oscar å Isac. det var nice price.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Imorrn blire kanske la liga på TV;n . Hoppas undrbara Villa har hunnit komma till Barcelona då. Min snutteplutt. haha. Om inte får jag se vad som sker på kvällen


--------------------------------------------------------------------------------------------

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av gry:

<33333333333

2:a kommentar, skriven , av martina:

åh, villa <3



sv; ja, verkligen! :)

Kommentera inlägget här :