Desire

publicerat i life;
Hello again.

Nu är jag tillbaka efter år av frånvaro.. Typ.


Julen närmar sig och jag är till min egen stolhet klar med julklapparna. At last. Åkte iväg i kylan igår och skaffa mormor en liten sak. bäst att inte avslöja nåt här ifall hon ser.

I torsdags hade vi sista samhällskunskaps passet för det här året. Det var mkt trevligt. vi fick knäck.

sen körde vi volleyboll. det gick bra?. typ. jag fick in några träffar. av ren tur. Jag brukar annars inte ha nån speciellt bra relation till bollar. men jag hade Juliette och Oskar i laget och dom var riktigt duktiga. Juliettes syster är också hon en mästare på att svinga iväg bollen över nätet men hon va tyvärr sjuk. men vi klara oss bra iaf.

sen på kvällen hade vi julavslutningen. vi fick nån macka till käk och så. sen var det lärar spex. det var roligt.

förra årets julavslutning var inte alls lika rolig som det här årets. jag tog inte med mig pappas kamera och min mobil som numera är dummare än dummast har en sämst kamera så bilderna jag tog blev inte sådär jättebra. :P
sen hade jag en brådis till bussen så det blev bara några enstaka hej då till folk på skolan (ni som fick ett hej då från mig, jag gillar er bäst)
------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har jag och mami åkt Land och Rike runt (ICA vid Oskars torget, bokaffärn vid polishuset, nån affär nån annanstans, Norr och hemlig adress) för att skaffa julkpapp till mormor, farmor, pjäxor och termobyxor till mig samt att hämta upp mormor.

på måndag bär det iväg till sälen för julfirande och skidåkning. det blir intressant att se om mitt knä håller. det brukar vridas lite hit och dit och hoppa fram och tillbaka.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag se om maten är klar

Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

FALUKORVLAND = Sverige ;) bra va?

2:a kommentar, skriven , av pelle:

hade du en fil jul nu då, martha?

3:e kommentar, skriven , av pelle:

låter nbice du! :D

4:e kommentar, skriven , av pelle:

oh yes, vänner ja! :D

5:e kommentar, skriven , av Madd1sh:

Jag tror att du klarar dig fint :)

Kommentera inlägget här :