Ted King, Ted King, Ted King och lite skola

publicerat i life;


Me like this guy. han är så snygg! eller vad säger du Jessica? :P

jag talkar förstårs om Ted King.

snyggaste 44 åringen som finns (ja, jag tycker att kända män från 30 och lite uppåt är snygga - Typ Larry Mullen Jr, Dominic Purcell, James Murray och Ted King)

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

På måndag börjar skolan igen - utan Tove. Hur ska detta gå? Vem ska jag nu umgås med?

detta är inte roligt. Inte roligt alls.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag prata vidare med Mican

Hej

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jessica:

Jag visste inte ens att du hade en blogg! Skämmes!!

Aha, guys over 30 is the shit ;) hihi

Men duuuuu, du MÅSTE börja följa serien "True Blood", den är grym! Plus att det är en massa helsnygga vampyrer också! haha

2:a kommentar, skriven , av pelle:

Vem är Ted King? :P

3:e kommentar, skriven , av pelle:

Inte? Brukar du inte rösta, M?

Kommentera inlägget här :