Wiie

publicerat i life;
imorrn ska jag bowla. med kompisar. bowling är roligt. jag suger men det är ju kul! har inte bowlat sen januari typ. igår hade vi funday på skolan. fem-kamp och brännboll med skolan igår. det var kul. vi hade dragkamp (som vi vann i BTW) , samarbetsbrädan och allt möjligt. brännbollen var jobig när vi fick möta idrottsklassen. dom brände as många från vår klass. jag fick springa som en tok. usch. brännboll är en jobbig sport. nu har jag träningsvärk. jag är inte den enda. det var några som klagade på värk idag. höhöhö.

imorrn kommer mina pengar! finally! det blir nice nice :)

nu ska jag sova.

ska ta det tidga matte passet imorgon


Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

hoppas ni hade trevlg bowlong då"!

2:a kommentar, skriven , av pelle:

haha, fy fan - starkt jobbat ;D

Kommentera inlägget här :