whoop?

publicerat i life;
Alltså det här med att uppdatera bloggen verkar vara en svår grej för mig. Kors! 
så vad har hänt sen typ mars (?) förra året? 
Jo:
Jag blev ÄNTLIGEN klar med gymnasiet. Yay me! Det tog 40 år men så värt det. Matte A gick oväntat bra. blev klar på cirkus 3 månader och försökte mig på matte B. det gick käpprätt åt Jukkasjärvi men försökte iallafall. Bästa var när vi åkte med klassen och tältate på en går nånstans på vishan veckan innan avslutningen. Vi vandrade (jag blev skrämd från vettet) sen pausade vi, sen vandrade vi igen (jag ville dö och svor på att sluta röka p.g.a sämsta konditionen ever). Tog även första doppet och frös bort mina ben. Inte skönt. Jag, Moonwing, lärar-Mariorna, Shirko, syster Thiqa och Magnus var tappra nog att kliva ner i det iskalla vattnet. Timpa var med som moraliskt stöd. Vi åt gott och lekte lekar vid lägerelden och förlängde våra liv med sisådär 100 år med allt skrattande.  Jag skulle vara modig och sova i tält och fick ett alldeles eget tält som var gjord för tre pers så kändes mer som en lägenhet. Blev dock skrämd från vettet igen och sov hos August och Tim istället. Var 1/3 modig.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sommaren var nice. Var och hittade på en massa bus med Sofie A.K.A Soffie propp, Fidde-Li, Fi i form av grillning och bad och ruskig bio: Sinister 2. Även om den är inte var lika creepy som ettan så dog man lite halvt i början och började sova med garderoben stängd och lampan tänd. 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen var vi sjuka i huvudet nog att cykla 1.5 mil till ett bad och 1.5 mil tillbaka till stan. Min bak hatade mig i två dagar efteråt och jag hatade min rygg för den hamnade i koma. Att Patrik inte hatade oss efteråt är ett under för vi (läs jag) sa kom med! Jag frågade inte direkt utan det var mer en order. Mohaha! Trr dock inte att jag kommer att cykla dit igen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Sen var jag ju tvungen också att tatuera mig.en fin not som är en symbol för min kärlek till musiken/en slags hyllning till Cory Monteith. På tal om honom så råkade jag göra min kompis deppig då hon helt missat hans bortgång för snart  3 (!) år sen. Smart man är ibland.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 Jag gick och hyrde en ny lägenhet också. En som är 13 kvm större än den jag har nu. och den  ya lgh har ett riktigt kök! Jag tänker typ sova där bara för att jag kan! <3
Galet nöjd och vill flytta typ NU! dock så är det inte lång kvar då första flyttlasset går på lördag. men den som väntar på något gott väntar alltid för länge
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sist och minst så måste jag bara säga att lilla Cleo från julkalendern var bland det bästa med 2015! Hur söt var inte hon?! Charmig och liten och blond. Jag dog söt-döden och ville adoptera henne.
Briljant unge <3

Kommentera inlägget här :