May It Be

publicerat i life;
Åh, vad jag älskar sagan om ringen filmerna. Sitter just nu och lyssnar på Ledmotivet till första delen. det är fina fina grejer det <3.



Igår laddade jag ÄNTLIGEN batterierna till min systemkamera. Har inte använt den på evigheter. Igår såg jag på Comedy Central och gled in På "Unhappily Ever After" jag älskar Mr. Floppy: en söt leksakskanin.
Det blev åxå till att kolla 2½ Män med mamma.



Idag har varit en bra dag. jag gick upp runt halv tio och städade lite på rummet och satte mig sen vid datorn för att gå igenom specialarbetet. sen bar det iväg upp mot stan för att inhandla en grön tråd och lite tyg. efter en stund kom mamam upp på stan efter jobbet och vi gick in på systemet för att inhandla vin. sen bar det iväg mot Lucullus för mamma var sugen på räkor till ikväll. sen vart hon sugen på semlor så det blev till att handla det också. Jag är inte så förtjust i Semlor. jag är mest ute efter grädden :P.

Ikväll blir det Let's Dance och popcorn. Undrar vem som åker ut ikväll. det blir spännande att se.

Nu ska jag sega vidare.

Adios!

Kommentera inlägget här :