I Dreamed A Dream

publicerat i allt möjligt;
Det var värst vad jag drömmer om mina fotbolls älsklingar. Torres har borrat sig in i mina drömmar ett par nätter nu. I natt var det Huntelaar, Robben och Sneijders tur att knalla in i drömmen. vi är på en båt och jag får syn på Robben och Sneijder som går runt och kramar folk. Jag ville såklart inte vara den enda utan kramar så jag går fram till Robben och säger att jag minsann också vill ha en kram. Robben stannar och kramar om mig. Jag får en känsla av trygghet i hans famn. Han släpper mig sen och går vidare. Jag springer in i Huntelaar och vi börjar småprata. Jag känner mig glad och fånig under samtalet då jag älskar Huntelaar - och vem gör inte det liksom? Killen är ju grym!
 
De får gärna komma in i drömmarna igen 

Kommentera inlägget här :