-

publicerat i allt möjligt;
Vilken svordom använder du mest?
Fan.
 
Äger du en iPod?
Äger två. den ena är dock något knas å gör så hela Itunes hänger sig. typiskt att det är den med 160GB. håller just nu till med min bebis-iPod på ynka 4GB
 
Hur många resväskor äger du?
INgen
 
När du är ledig, umgås helst med en hel barnfamilj eller en vän?
Jag drar hem till lägenheten och hänger med mig själv. Är inte den sociala typen. jag var det men har tröttnat på att umgås med folk.
 
När stötte någon senast på dig?
Förra året. Han var typ 50. äckligt jag vet! ar fan håller Cesc Fabregas hus? han kan gärna få göra ett försök att stöta på mig. eller Klaas-Jan. damm it - they are quuute!♥ 
 
Vad åt du senast till middag?
Pizza. as gott.
 
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
jag tror inte. Jag vet. Jag har aldrig varit omtyckt. Men det gör inget. jag snacker en hel del massa skit bakom ryggen på många. what goes around, comes around. That's all I got to say
 
Vilket riktnummer befinner du dig i?
019. gamla fina örebro där även BB-Sipan bor.
 
Är du blyg inför det motsatta könet?
Ibland ibland inte.
 
Vilken film kan du alla repliker till?
Sgan om Konungens Återkomst. 
 
Pratar du några andra språk?
Engelska . Vill även kunna Holländska (tack för den Huntelaar)
 
Diskar du din egen disk?
Jappsi.
 
Tycker du att killen ska bjuda på första dejten?
-
 
Vad har du med dig in på bion?
godis
 
Har du en blogg?
Ja.
 
Vilka personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
vet ej
 
När sov du senast på golvet?
I januari. min kusin skulle komma dagen efter och jag och mamma tog dit en madrass. på kvällen somnade jag till Revenge liggandes på madrassen on the floor. brukar ofta sova på golvet på fyllan. oftast på badrummet för där är golvet svalt och skönt
 
Hur många timmar måste du sova för att funka normalt?
cirkus tio timmar
 
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
 
yes I am. försöker dock att inte vara jobbigt petig.
 
Vad åt du senat?
svenska lantchips med saltsmak
 
Skulle du någonsin vilja hoppa fallskärm?
nää
 
Tycker du om att krama folk?
beror på humöret. ibland tycker jag om det - ibland vill jag inte ens ta i folk ens med en tång. 
 
Äger du en digitalkamera?
Jag har en Nikon D60 - den är dock paj men den existerar
 
Vad är du allergisk mot?
mjölk grejer
 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Eduardo

Kommentera inlägget här :