This is so weird

publicerat i life;
Hade sjukaste drömmen i natt.

Drömde att jag och typ min skola(?) Skulle upp till sälen för att åka skidor. Allt är liksom frid och fröjd tills en tjej påstår att jag går runt i ett par skor som är hennes  jag försöker försvara mig med att skorna faktiskt är mina, vilket hon inte tror på så det slutar med att jag får alla emot mig efetrsom de påstår att de skor jag åkte i var gröna och att de var det enda paret jag har med mig.. Jag blir förbannad och helt omöjlig att ha att göra med. Sen när vi ska gå och äta så inser jag att de har rätt. Jag har hennes skor på mig men trodde det var mina då vi hade samma skostorlek och likadana skor. så jag hade varit helt inställd på att skorna var mina och därför vägrat ge mig ifrån dom. Så när jag ska försöka förklara att jag hade fel så börjar en tjej, som jag känner sen innan i verkliga livet, att håna både mig och min bror vilket resulterar i att jag ger henne två kraftiga slag över ansiktet. när vi kommit inonmhus kommer plötsligt David Villa och han är inte sen med att ta parti med alla andra så när jag försöker försvara mig inför honom han han tag i mig hårt och försöker släpa iväg med mig. Jag är så klart inte rädd för att slåss så jag kämpar järnet för att ta mig loss, lyckas och drar ifrån honom. Kommer inte speciellt långt och när han tar tag i mig igen slår jag till honom så han släpper. Drar ner till sälen byn och in på ica där alonso sitter. Upprörd som jag är så berättar jag allt från början till slut och han lyssnar. När vi skiljs åt så bestämmer jag mig för att skita i alla och går iväg utan att egentligen veta var. då kommer våra buss och stannar till och alla vill att jag ska hoppa på och inte gå runt i bara topp och jeans i minus grader så jag hoppar på och det slutar med att vi sluter fred och att jag lämnar igen skorna.

Knäpp dröm men jag gillar delen med käftsmällen. Kan ärligt säga att hon förtjänar en

Kommentera inlägget här :