studenten

publicerat i life;
tänkte berätta om brorsans student. Den  var trevlig. Wadköping sprang ut klockan tolv och vi stod redo med blommor och plakat. Jag lyckades slå mig fram till flaket de springer ut på. Mycket bra. Så där stod jag med en massa people och en snusare som stank lång väg. Inte nice. runt 12:25 kom hans klass som är på typ 50 pers. as många. jag kramade Oscar och sen min bror. suprise? Han var varm vilket man kan förstå. Jag köpte vatten på pressbyrån. Iaf så tog jag lite pics på andres, Isac och Oscar. världens bästa killar.
-----------------------------------------------------------------------------------------
sen cykla jag iväg till Karro. där skulle Elle springa ut. jag slog mig ända längst fram även där. på studenten får man inte vara rädd att tränga sig fram. Hon fick sin blomma och sin drake. mitt egengjorda plakat och paketet visade jag snabbt innan  jag lämnade det till hennes syster. sen åkte de omkring på flak och i bilaroch min NIKON är för tillfället ett minne blott. den la av mitt i allt och verkar inte vilja vara med längre. pappa ska gå iväg med den och lämna in den. Hoppas det går att fixa. den kostade ändå 6000 spänn.

-----------------------------------------------------------------------------------------
Ialla fall. När jag kom hem var brorsan och resten av familjen redan där. Sen kom dalen och Markus och firade andres. sen kom helena, farmor, majsan och agge fnagg. Killarna var inne i brorsans rum med stängd dörr och jag spenderade mesta tiden hemma hos min granne A. Han är 8 år och rolig. vi sparkade boll. sen gick vi in till honom. Jag har inte varit inne hos dom så A och hans pappa gav mig en rundtur. sen var vi inne där ett tag och kollade fotbollstabbar, markoolio och Ice Age klipp på Youtube henmma hos honom. sen ropade mamma och det var fika dags och och A ville att jag skulle komma tillbaka sen vilket jag gjorde. så det blev mer youtube klipp. sen skulle han äta och i samma veva skulle andres iväg så jag och Agge åkte till ICA och köpte chips. nyttiga klubben :p sen när vi kom hem kom A ut igen och vi lekte lite till. typ hade spring tävlig runt huset. sen gick han in till sig igen och jag gick in till mig. Brosan var hjäte under natten och kom hem runt fyra tiden efter vad som verkar vara en lyckad kväll.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Dagen efter åkte jag och mamma och farmor till småland och firade min kusin Lovisa, världens bästa. Vi fick god mat. sen kom eve, johan och N dit. N är som A. älskar fotboll så han och Kent spelade boll i trädgården. N är så söt. tre år blir han. tror det är imorgon eller nåt. sen åkte jag och mamma hem runt halv sex tiden. det var en trevlig tur.

Kommentera inlägget här :