sötnöt

publicerat i life;
ja. det är min granne det. Sötast i världen. tror inte att det finns nån som är roligare och sötare än honom.
Här om dagen gick jag över till honom. eller snarare blev dragen över till honom. över en rosbuske med taggar. vi pratade litre innan och sen tog han tag i min hand och vipps så var jag i deras trädgård. Vi brottades och hade springtävling runt huset. jag är ju gammal som gatan i kroppen så jag höll inte samma tempo som A (han blir 9 snart). sen brottades vi igen och jag förlora som jag alltid gör å sen ville han hoppla runt så två varv runt huset med honom blev det. sen chilla vi i gräset å pratasde om näsblod och U2. en riktigt bra kombo. Älskar U2 btw!
sen fick han besök och jag var tvungen att ducha när jag kom hem för jag var varmare än varmast och full av gräs som han slängt på mig.
det var roligt att umgås med honom. har inte gjort det på ett bra tag
kommer att sakna honom när jag flyttar sen
ja just ja. har fått en lägenhet. flyttar i oktober. mer om det senare idag eller imorgon
nu handlade detta om A. världens finaste unge♥

Kommentera inlägget här :