wohow! vad hände där?

publicerat i bilder;
måste dela en dröm jag hade inatt. den var crazy!

jag var på stan med pappa och gick och kollade runt. I handen gick jag med en Xavi-tröja. hur jag fick tag på den här i örebro vet jag inte men jag hade den iaf. Helt plötsligt får jag syn på Iker Casillas (målvakt i Real Madrid och Spanska Landslaget) sitta på busshållsplatsen på våghustorget och bara: jösses! så jag går fram till honom och hälsar på spanska. vilket jag märkte sen att det inte var så smart för han svarade och pratade på så jag fick avbryta honom å typ svamla på engelska. han kunde som tur var engelska så vi börjar prata på.

sen kommer Gry och hennes hund Stina förbi. Casillas hälsar på stina och är allmänt intresserad av henne som i sin tur inte är speciellt intresserad av honom. haha. Sen ser jag David Villa komma gåendes och passerar oss. Jag blir alldeles whaat?


---------------------------------------------------------------------------------------------

sen helt plötsligt är vi någon helt annanstans på någon balkong eller nåt och då kommer Sara Carbonero, reporter tillika Casillas flickvän. Vi pratar och har alltmänt trevligt.



---------------------------------------------------------------------------------------------

sen är det sovdags och vi går till min lägenhet som är stor och har typ tre sovrum eller nåt. Sara och Casillas lånar en stor säng. Vi går in i mitt sovrum av nån anledning och där ligger David Villa. I min säng! Jag smyger fram för att kolla om han sover och han sover som en stock! Och jag känner inte för att väcka honom eller ens lägga mig bredvid honom så jag crashar på soffan där det är iskallt så jag ligger å fryser halva natten :p Sen på morgonen när jag ska in i rummet möter jag Villa som är nyvaken och förvirrad. Han mumlar något på spanska och jag pekar ut mot vardagsrummet.



---------------------------------------------------------------------------------------------

Sen är jag och Casillas plötsligt ute i något skumt område på kvällen. det är någon tävling och vi ska leta på någon sak eller nåt. Vi stöter på några av de andra landslagsspelarna och kommer till någon liten damm. jag borstar av något från armen som tydligen har starka mänskliga dofter på sig som i sin tur lockar till sig en krokidil. Vi springer som tokar ( att bli krokodil mat är inte riktigt min grej. inte ens i en dröm och jag tror att detsamma gäller honom) och kommer ifrån varandra. På morgonen är de flesta tillbaka och jag blir skit nervis av att Casillas inte är en av dom så jag vill ta bilen (?) och åka och leta efter honom. Men då kommer han in genom dörren.

Sen är vi vid något ställe som har världens poolområde (att konstant byta ställen i drömmen är min grej) jag hoppar i och råkar slå huvudet i bottnen och liogger kvar där nere medvetslös eller något. En kille snubblar över mig och får upp mig ur vattnet och en ur landslaget slår hårt på bröstkorgen två gånger så vattnet bara flyger ur munnen på mig och Villa bara: du får inte skrämma mig sådär

---------------------------------------------------------------------------------------------

sen vaknar jag och bara: haha

Kommer leva på denna dröm lääänge!

Kommentera inlägget här :