b.

publicerat i life;
Det suger att vara förkyld! Har ont överallt känns det som. halsen bränner, munnen värker, näsan svider, ögonen ömmar, huvudet bultar till och från och jag växlar mellan att vara isbit till het som en kakelugn. Sådant är ju alltid roligt... Not. och jag känner mig som den äckligaste människan på planeten.

Skulle ju träffa Soffie igår men det blev det inget med. Ville inte riskera att smitta henne. Det vore lite oparty. Ringde min Elle. Hon blev sjuk igår så vi pratade i telefonen och klagade över vår situation.

Blev även super sugen på raggmunk i typ förrgår och önskade lite att Adler hade varit i närheten så man kunde ha mutat honom till att laga det. Han verkar vara proffas på raggmunkar. Det enda jag kan laga är Schnitzel och ris. samt koka potatis! Känner att jag behöver utöka mina matlagningskunskaper


Ikväll spelar mina mannar match mot Mallorca och jag missar såklart för att vi inte har + kanalerna. Suuug! Blir irriterad. Vill ju se coola gänget.



Kommentera inlägget här :