Var är Linnea?

publicerat i life;
Igår var jag överallt och ingenstans kändes det som. Träffa Isac, Oscar, Björk och Linnea en snabbis. Sen fika jag, Elin, Anna och Angelica på Bara Vara. Det var trevligt och vi prata om allt möjligt och hade trevligt bland fika grejerna. Sen lyckades jag tajma in 721;an och klev av närmare hemmet. Sprang det mesta av biten. Då kommer man snabbare hem resonerade jag. Kom hem till en massa killar och med massa menar jag typ fyra-fem st. Sen kom Viktor in genom dörren och bara: Tjaaa! Jag fick en fritur i luften. Han är stark. Eller så är det jag som inte väger så mycket som jag tror att jag gör. Vem vet?

Sen kom en massa annat folk och jag missade Idol! Hemskt eller vad liksom? Men jag fick uppdatering idag av Gabi. Tacka för henne och Aftonbladet. och Expressen.

Nu ska jag städa det sista och sen gå ut i höstvädret. Behöver lite frisk luft.

Ciao

Kommentera inlägget här :