Så trevligt. Aska på mina tomater

publicerat i film&tv;
Åååh. Sagan Om Ringen Trilogin ♥ Underbara filmer! Tröttnar aldrig, varken på filmerna eller musiken. Tredje delen gillar jag bäst. Av nån anledning. Vet inte varför. Den är den mest känsloladdade. Jag var inställd på otäckheter och krig rakt igenom. Men den var minst läskig. Som sagt så tycker jag att den var mest känsloladdad och jag gråter i var och varannan scen. haha. Gråter å andra sidan jämt men spec till denna film. Måste se filmerna snart igen. När jag hade lov i skolan så såg jag alla tre. en om dagen i förlängd version. Det tar sin tid. Tänkte först ta alla tre på raken men det skulle jag inte ha orkat. Bara bioversionerns ihop är ju sammanlagt på tre timmar typ. Fatta då de förlängda. Har även läst de två första delarna. Varav "Sagan Om de Två Tornen" på engelska under mitt sista år på Karro. Sista är inte läst än. Har en volym med alla tre böcker i en och den är lika tung som ett stenblock. allvarligt. Fick den i present och det är inte lätt att hitta en bra lasställning. Ialla fall inte om man är jag. Blir nog film imorgon. Del ett måste jag se klart.

Nu blir det till at styra sig mot sovrummet och TV;n

Over and out people



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

sv; jaaa, de existerar bara mörkhåriga killar med bruna ögon i turkiet så jag levde livet. haha ;D

Kommentera inlägget här :