Martha och Julia gillar IKEA

publicerat i bilder;
Idag har jag varit på IKEA med papi. Det var trevligt. Vi åt mat där. as gott. nån fläsk med Beaneirsås? och pommes. Mumsi :) sen köpte vi klädhängare, å ett slags hyllplan där mina U2 bilder numera står.
Åh Larry


Sen åkte vi en snabbis till Marieberg å kollade efter ett par skor som jag kollat in. Dom var slut. Det var oparty. de har funnits i stan men i strl 40 och 41. å det är inte min storlek direkt :P höhö


Sen när vi kom hem så röjde jag rummet å sen satte vi upp grejerna samt min New York tavla å Leo tavla

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

ikea är livet!!!

2:a kommentar, skriven , av frida:

sv: gillar den hårt!! :D men gäller att hålla i pengarna lite då och då ;)

3:e kommentar, skriven , av frida:

sv: tack! :D , haha jo det vore ju underbart!!



allt bra med dig idag? :)

Kommentera inlägget här :