.

publicerat i life;
Tjo hej alla nissar. idag gjorde jag ett besök på arbetsförmedlingen för att träffa min handledare. det var.. kul? vi gick igenom sakre och så. har typ glömt redan. bra martha. sen åkte jag hem och började städa smått i mitt rum som såg ut som ett katastrof område. sen åkte jag iväg till en kompis - som i övrigt gillar The Twilight saga. vi fikade, pratade, spelade yatzy (som jag vann BTW) och kollade Ice Age 2 - alltihop på samma gång. älskar Ice Age filmerna. dom är ju så grymt roliga. haha. Sen när jag kom hem småkollade jag på Ice Age 3 på datorn. Det har varit mycket film nu på sistone. New Moon, Dog Soliders och såklart Ice Age.
sen lite U2 på youtube såklart. Love you Larry.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
detta inlägg blir kort och ointressant. Nu ska jag se vidare på The Big Bang Theory.
---------------------------------------------------------------------------------------------------







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av martina:

Jaaa, dom gör hela filmerna :)

2:a kommentar, skriven , av martina:

haha ja, jag är inte riktigt tänd på blekansikten. hahaha ;)

3:e kommentar, skriven , av ~K:

Ice age & Big Bagn Theory <3

Kommentera inlägget här :