jag älskar George

publicerat i life;
Ho ho ho. Det känns som evigheter sen man slutade skolan. Men det är nice att det äntligen är över. Dock insåg jag häromdagen att det krävs matte B för att komma in på lärarutbildningen. Attans. Jag har inte ens betyg i matte A och det enda jag kan någorlunda är procent. Resten är som en dimma. som bäst gjorde jag kanske tre tal på ½ timmes lektion. Läraren förklarade och förklarade och förklarade. sen förklarade hon lite till. och jag fattade fortfarande inte vad jag sysslade med. till slut så fejkade jag och låtsades räkna. stackars henne som fick mig som matte elev :p. Den trögaste personen på planeten. ett äpple skulle kunna räkna bättre.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
I måndags gick jag och skaffade en tatuering. en fjäril på ryggen. fett nice. eller vad man nu säger :p sen på kvällen åt hela familjen på Harrys för att fira mamma och pappas trettio åriga bröllopsdag. det var trevligt och jag åt upp allt utom grönsakerna.


------------------------------------------------------------------------------------------------------

Sen har jag såklart kollat på mina älsklingsgrabbar. Dom är ena riktiga charmknuttar! Utan dem skulle New Moon vara en tråkig film.

Åååh Kiowa!


och Chaske


och Alex (yummie!!)


och sist men inte minst: Bronson Pelletier. Han är ju söötast! Ge mig honom! :p


Längtar tills Eclipse kommer upp på biograferna. Team wolfpack!. (jösses. jag ÄR en nörd)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sen så är jag även fetaste U2 nörden. eller ja.. Larry nörden. han är såå fett bästo! Fick hem deras konsert från Rose Bowl från CDON i fredags. Nu kan jag mumsa Larry när jag vill.

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Idag tänkte jag även på George från Grey's Anatomy. Har inte sett den serien på länge. första avsnittet på säsong sex var det sista avsnittet jag sett. i ´sin helhet. har typ småkollat snabbt på avsnitten men har ofta stäng av DVD;n och bytt till nåt annat eftersom jag vet vad som kommer att hända och det gör mig lite irriterad. för att inte tala om ledsen.

De bästa försvinner alltid först.

Keith i One Tree Hill


George i Grey's Anatomy


Andrea i Ghost whisperer

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag dega vidare.

Hej

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

George dog, va? Visst gjorde han?

2:a kommentar, skriven , av pelle:

Haha, jaså? Surt!

Kommentera inlägget här :