Diggan och Gullet

publicerat i life;
O'boy. Kanske Gry vill joina galna tjej ligan å råna banken så vi kan lämna Sverige för som Hollywood/Fotbolls hunt? Ni hörde rätt: jag, Matildorna, Gaby och Mimo har planer på att jaga följande stackare:
The Wolfpack till mig och Matilda.p

Dock kommer vi inte jaga Seth, Quil och Leah. vad ska vi med dom till liksom?
---------------------------------------------------------------------------------------------
Edward eller ja; Robert Pattinson till Gaby


----------------------------------------------------------------------------------------------

Jacob (alltså Taylor Lautner) till Matilda.E


------------------------------------------------------------------------------------------

Diggan till mig så jag kan tortera karln. eller bara strippa för honom i ren allmänhet. I övrigt skulle jag aldrig vilja spela en match mot honom. Killen är ju grym på å sparka boll. Han skulle sno bollen för mig på en halv sekund. Jag antar att man inte får gå mot dom fysiskt. Annars hade jag brakat på honom en massa gånger (d.v.s knuffas)


--------------------------------------------------------------------------------------------

Xavi till Mimo


---------------------------------------------------------------------------------------------
Gullet till Matilda. E


-------------------------------------------------------------------------------------------

Ja, vi är sjuka :p

På tal om sjuka så hängde jag med Soffie idag (läs igår). Vi tog en sväng till Marieberg där vi knatade runt en stund och avslutade med att spana in Twiligt saker på Bokia. Jag upplyste henne att Taylor Lautner är 92;a.. NITTIO TVÅA! Han är 18 år gammal. Jag känner mig som ett pervo för att jag tycker att han är såå gulle-snuttig. 

Efter Marieberg bestämde vi oss för att åka och bada. ren improvisation. så vi åkte först hem till mig där jag packa ihop sakerna snabbt. sen hem till henne där hon... bytte om medans jag väntade i bilen. sen åkte vi till ett ställe som jag inte minns namnet på. men man passera marieberg :p. det var sjukt skönt å svalka av sig kan jag säga!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

hahaha, du och dina kärlar, martha ;D

2:a kommentar, skriven , av gry:

I'M IN!!!!!!!

3:e kommentar, skriven , av Maya & Pami:

awesome blogg!! keep it up

Kommentera inlägget här :