♪♫Moment Of Surrender♪♫/ Fredagen den 19 februari

publicerat i life;
ååh. Jag är så förälskad i U2 ♥ Dom är bättre än bäst! man blir glad och kär när man lyssnar på dom - även när man har värsta slängen av mensvärk. och jag brukar sällan vara den glada kärleksfulla typen, men U2 är bästa medecinen. Sitter nu pch lyssnar på Moment Of Surrender. Älskar, älskar, älskar den låten. Den absolut bästa ♥




-------------------------------------------------------------------------------------

idag (läs igår) har jag träffat min barndomskompis Elin. vi bestämde för nån dag sen att käka lunch på stan. Det var trevligt. vi pratade om allt möjligt och lite pryls från barndomen i Vretstorp.  Det var tider det. sen kolla vi runt lite på Lindex och H&M innan det var dags för Elin att ta tåget hemåt.

jag strosa runt lite själv sen och träffade på Ella från skolan. Henne har jag inte sett på ett tag så det var kul.
--------------------------------------------------------------------------------------

Sen var det ju Let's Dance. det är säämst att willy är kvar. de finns de som varit bättre och som ändå åkt ut. Inte bra. Nästa år vill jag se Johan Glans och Calle Kristiansson i Let's Dance. skulle va' nice alltså. Glans är underbar och Calle är Calle♥
--------------------------------------------------------------------------------------
Har även fått sportlov också. otroligt skönt. kommer feta loss i sovmornar. och har förhoppningsvis mer kraft när skolan drar igång igen. se om jag får min gymnasiebehörighet. blir intressant att se. men en sak vet jag: jag måste verkligen börja vara där mer. ligger precis på gränsen till sänkt studiemedel på grund av hög frånvaro. Bra jobbat liksom. Jag och skolan går inte alltid så bra ihop.

På tal om skolan: Var på en helt fantastisk föreläsning i torsdags. En kille med en CP skada föreläste i Emmanuels kyrkan och han var helt otrolig. tänkte först inte åka på grund av huvudvärk men åkte ändå och det ångrar jag inte, så dom som inte var där missade verkligen nåt. brukar sällan gilla föreläsningar men den här var något extra :)
helt guldvärt
--------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag in till mitt lilla rum och kolla på typ film eller nåt men innan det vill jag säga detta till min kompis M:
Du är så snäll och en bra vän och dina flickor J, N och E är så fina!
---------------------------------------------------------------------------------------

Hej.

Kommentera inlägget här :