Ladies and gentlemen; Max Adler & Heather Morris

publicerat i Glee;
Japp! Jag är en äkta Gleek. Frossat i Glee även idag. 4;an kör om serien igen och martha gillar't. Okej: jag har säsong ett på DVD och de avsnitt på säsong två som sänts i USA har jag på datoprn. dock har bara två av avsnitten varit riktigt bra! Men mamma ser också Glee så vi kommer se säsong två om de kan börja visa den i sverige snart! Man hänger inte alltid med i vad min älskling Brittany säger utan text. Men hon är lika söt ändå.


---------------------------------------------------------------------------------------------

Max Adler är lång och storvuxen.. och cool! Han ser iaf lång ut. men med min längd så ser alla långa ut typ ;p. snygg är han också. Jag måste vara jordens ytligaste människa!


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Julia:

sv: ja alla var skitsmå xD

och jag är fett fet, hahaha... men pizzan var god!

2:a kommentar, skriven , av frida:

sv: jotack det är bra! :D

haft en bra helg? :)

3:e kommentar, skriven , av frida:

sv: haha åh vad sött! :)

hade praktik på ett dagis för nån månad sen. det var underbart!

Kommentera inlägget här :