30 dagar

publicerat i 30 dagar;
dag 01 - en bild på mig + fakta
dag 02 - sätt din Ipod på Shuffle: De första 10 låtarna som spelas.
dag 03 - min favorit årstid och varför
dag 04 - din bästa vän
dag 05 - en bild på någonting som gör dig glad
dag 06 - Sånger du lyssnar på när du är glad, ledsen, hyper, arg
dag 07 - mitt andranamn
dag 08 - min favorit låt
dag 09 - typ av killar jag faller för
dag 10 - en dålig vana jag önskar att jag inte hade
dag 11 - meningen bakom mitt bloggnamn
dag 12 - bild på mig och min bästa vän dag 13 - en bild på mig själv för två år sen
dag 14 - en bild på ett ställe jag varit på
dag 15 - mitt drömbröllop
dag 16 - min första kyss
dag 17 - ett minne
dag 18 - mina mål/drömmar/önskningar
dag 19 - innehållet i min väska
dag 20 - min favoritfilm
dag 21 - min favorit plats
dag 22 - någon eller något du saknar
dag 23 - vad jag åt idag
dag 24 - en bild på det jag köpte senast
dag 25 - en bild på mig själv som är tagen av nån annan
dag 26 - en låt som får mig att gråta
dag 27 - min favorit födelsedag
dag 28 - mitt favorit program och varför
dag 29 - något jag ser fram emot
dag 30 - ett foto på mig taget idag + tre saker som har varit bra de senaste 30 dagarna

Kommentera inlägget här :