Rock on liksom!/ Martha och Madde goes Sherlock Holmes

publicerat i familj&vänner;
Har världens flum prat med Gry på msn. hahaha. vi är sjuka. och piltar, vilket gör oss till awesome bruds liksom. Karolinska läroverket är bäst! Saknar tiden på Karro. den var faktist bra. speciellt sista året då man lärde känna Mican, Gabi, Matilda, Julia, Emil, Sofia, Joel, Hanna mfl. Det var tider det. Tiden på Folkhögskolan var okej. Utan dom åren hade jag inte lärt känna Madde, Tove, Doyle, Björn, Oskar, Lisa m.fl. Nu blir jag alldeles för sentimental känner jag. haha. inte bra.

------------------------------------------------------------------------------------------

I torsdags pratade jag med Madde. Vi blev i slutet på samtalet detektiver. Varför minns jag inte men vi är Sherlock Holes. vem det nu var :p . haha. sen drog jag upp på stan å träffade Isac, Oscar, Gry, Björk och Linnea. sen drog alla hem utom jag och Gry. Vi knatade runt på stan och hade allmänt roligt. Sen satt vi i en park, åt McDonald's mat och blev anfallna av getigar, kissa i buskar å diverse saker. Sen bar det av hem mot mig å Gry fick se våran underbara söta lilla granne A. Han är så fin. Åtta år och fotbolls fantast. Vi ojade oss över honom inna vi uträttade saker hos mig. sen drog vi till Gris parken å sen vidare till Oscar där vi träffade folket från stan igen samt Viktor, Markus, min bror och nån mer som jag inte kommer ihåg.

-------------------------------------------------------------------------------------------

I fredags cykla jag hem till Oscar en snabbis och hämtade min mobil som blivit kvar och resten av dagen blev slapp och varm. Liksom lördagen. Jag och mamma åkte upp till Ånnaboda och badade på kvällen och det var så skönt.

------------------------------------------------------------------------------------------

Idag (läs igår) har jag varit uttråkad och på dåligt humör på grund av mensen. Idiotiska dumma påhitt! Men sen blev dagen bättre när jag pratat med Mia, Linnea, Gry och Oscar (en snabbis) på MSN. Blev inspirerad av att leta fram min NIKON D60 efter att ha pratat med Linnea och kollade ifall jag hade bilder på den. Det hade jag men det var mest bilder jag tagit på dataskärmen när jag kollat VM macther å Diggan var på var och varann bild. det var även sötnosen David Villa :p yummie.

----------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag försöka sova lite grann.

.Hej.



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av gryyyy:

haha galen kväll med galen tjej!!!!

Kommentera inlägget här :