Draft: Okt. 24, 2009

publicerat i life;
Im' back. Har inte orkat blogga på ett tag. det har varit en hel del i skolan. jag gillar inte skolan längre. det är tråkit. Speciellt matten. det går så trögt att jag inte knappt orkar satsa på att bli klar med det...

Men nu har jag iaf höstlov! Det är så sjukt skönt! Jag ska baara slappa på dagarna. förutom på torsdag. då ska jag och mamma till synsam där jag ska prova linser. blir spännande. Linser är bra. efter vad jag har hört. då slipper man ju släpa på glasögen överallt. slippa sitta och gräva efter dom i väskan så fort man ska ha lektion. detta kommer att bli bra tror jag. så slipper jag gå runt och vara halvt blind när jag vandrar runt.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
I övrigt har jag och Mathilda blivigt Eskimåer.


-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nu ska jag röra mig mot rummet och städa.


Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

Matte som är så kul. Fast... det hänger lite på vilken bok man har, tror jag.

2:a kommentar, skriven , av pelle:

det är sant ;)

3:e kommentar, skriven , av pelle:

Verkligen! ;D

4:e kommentar, skriven , av Gabrielle:

Hej lilla Martha! Tack för alla kommentarer i min blogg! ;) Hur är det med dej? Förlåt att jag är så dålig på att höra av mej men jag mår piss för tillfället.. Kram

5:e kommentar, skriven , av pelle:

Verkligen inte. :P

6:e kommentar, skriven , av pelle:

Psst! Uppdatera ;)

Kommentera inlägget här :