The Wind That Blew My Heart Away

publicerat i bilder;


Idag har vi varit i hästhagen med skolan där man kunde göra olika aktiviteter som paddling, frisbie golf, mini golf och boule. jag och två kompisar valde boule. det gick bra. ett tag, sen började jag suga på riktigt. haha. men det var kuligt. sen skulle en kompis hem så jag följde honom en bit. en ganska bra bit tills jag kände att jag kanske skulle börja gå tillbaka till de andra. det blåste rätt friskt på tillbaka vägen. men det var skönt. jag tog några bilder på vägen tillbaka och passade på att kolla busstidtabellen när jag ändå var på G. när jag kommit fram satt folket och fikade och jag möttes av den roligaste blicken från min mattelärare. haha. varför vet jag inte. jag satte mig vid ett par kompisar och blev bjuden på tonfisk macka och kaffe. det var gott gott. sen kolla vi på volleyboll och 13:30 var dagen slut.



--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

jag styrde stegen på Grisbergska skolan  ( går ni eller har gått på karro eller risbergska så förstår ni) och passade på att låna en toalett. risbergska är en fin skola. jag gillar deras korridorer. sen var det inte långt kvar till bussen kom. det var skönt att man slapp vänta på den. på bussen ringde jag mormor och frågade om jag fick komma förbi och det gick bra. jag var där en stund innan det var dags att möta upp en kompis för fika. vi hade helkul och pratade om allt oc inget. sen följde jag henne en bit inna jag hämtades upp av Tove för att dra ut mot marieberg. vi kollade kläder och skor och förlovningsringar. jag vill förlova mig - med en bra kille såklart.




--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Imorrn ska jag träffa Theresa. nu ska jag sova innan jag somnar vid datorn.

Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

jag läser din blogg och kollar din grymma bilder.



du själv?

2:a kommentar, skriven , av pelle:

ey, martha - ingen uppdatering?

Kommentera inlägget här :