Jax

publicerat i life;
"JAX har en sax som han klipper på sin tax! ;P" ----> citat från Pelle .

I mitt förra inlägg pratade jag om bebbe namn och tyckte att namnet Jax var coolt om min framtida bebis blir en snubbe. jag tyckte att namnet var fränt. det tyckte inte mamma. hon tycker att min namn är vackert men inte namnet Jax. hmm... Mitt namn är ju typ världens fulaste namn. jag fattar inte vad min biologiska mamma tänkte med när hon gav mig det namnet. jag menar: Hon heter/hette maria Helena, min mormor hette Maria Inez och min moster heter/hette Rubiela. alla dom hade fina namn men när jag föddes beslöt M-H sig för att ge mig ett myskonamn.



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Idag har brorsan dragit iväg mot Estland med sin klass. spännande värre. jag offrade min sovmorgon för att säga hejdå eftersom vi inte kommer att träffas på en vecka. jag fick tillochmed en kram. kors i taket. sånt händer ytterst sällan ska ni veta. jag messade honom runt ett tiden och önskade honom lycka till osv.

om en vecka är han hemma igen. och då har vi sommarlov.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Har även kollat på Scrubs. jag är kär i vaktmästaren. Han är amazing. han har sina idéer, uppstoppade ekorrar och annat. vad kan man säga? mannen är ett geni! hehehe. han är ju tillochmed bättre är DR. Cox. inte alla som är det.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu ska jag sy lite, se General Hospital (min bitch väntar där i TV rutan) och äta med mamma.


Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

Äsch, Marta är ju ett cooolt namn ju! ;D

Kommentera inlägget här :