jag hjärtar Magnus,Annika och Tony Irving

publicerat i life;
har verkligen varit dålig på att uppdatera. förra veckan var helskum. jag hade varit hemma mycket förrförra veckan p.g.a olika problem och hade som mål att ha full närvaro denna vecka. Men icke! Problemen kom tillbaka och jag var i skolan två hela dagar. jag var närvarande hela måndagen, var borta på tisdan och var på vårdcentralen hela förmiddagen i onsdags och orkade inte slänga mig iväg till skolan. i torsdags var jag på sjukan en snabbis och missade lite av naturkunskapen.

i fredags var jag dock hela dagen. på eftermiddan var det teater-föreställning för hela skolan oc jag blev glad att Niclas Ekholm var med i pjäsen. han är typ fett underbar! Länsteaterns bästa skådespelare. när föreställningen var slu hade det börjat snöa as mycket. mamma hade precis slutat jobba och hämtade mig i vivalla - som tur var. det var kaos på stan såg vi när vi närmade oss krämaren. en buss hade fått problem och stod stilla och hade en hel rad bussar efter sig. jag hade inte kommit hem om jag tagit bussen från skolan.

på kvällen var det givetvis Let's Dance och jag blev så glad när Magnus och Annika tog hem segern. det var dom värda. juryn snubblade på orden efter sista dansen. det var kul :P höhö. jag älskar annika hon är så himla bra på att dansa och Magnus- jag älskar honom också. jag röstade en hel del på dom. jag & tove har pratat Let's Dance i skolan till-och-med. ett hett samtalsämne. måste tilllägga att Tony Irving är himla najs. tror jag älskar honom lite också.

Igår tog jag mig en tripp upp på stan för att träffa Anna-Maria. hon har bosatt sig i storstan men var hemma över helgen så vi tog oss en pajbit på bara vara och kollade sen runt i affärer. jag är inne på att sy så jag köpte ytterligare ett tyg som är ett av de vackraste tyger jag sett. expediten upptäckte en fläck och gav mig ett bra erbjudande. jag hade egentligen bara velat ha 80 cm av tyget. men jag fick en meter av tyget och p.g.a fläcken betalade jag endast för 80 cm. en bra deal. så nu ska jag sy lite i eftermiddag :)

ikväll blir det bio och imorrn är det skola igen. ucsh.

detta var allt för idag

Hej.

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

JAså, vad är det du pluggar förresten?

Kommentera inlägget här :