allt&inget

publicerat i bilder;
här sitter jag och segar. sista veckan innan allt det roliga sker: Sälen U2-Konsert/Theresa kommer äntligen hem igen :D och London. Jisses Amalia måste jag säga. nu börjar det hända lite saker här. ojoj.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag har  blivigt svarthårig igen. har varit brunett en tid men eftersom min naturliga hårfärg är svart så måste jag bleka det först innan jag lägger i brun färg. nu vågar jag inte bleka mer så jag la i svart färg så utväxten inte syns och frånochmed nu så kommer jag ha svart hår. kanske nån slinga eller så. det får frisören fixa i sånna fall.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
jag har även satt i ett till örhänge i örat och satt i min navelpiecing igen. vill man vara fin får man lida pin.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

i torsdags beställde jag hem den tredje säsongen av scrubs och idag kom den! :D

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu är det dags att se scrubs och äta frukost

Hej

------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av pelle:

ujujuj! här händer det saker!

Kommentera inlägget här :