Skolgång och Derek Mears

publicerat i film&tv;

jag kan ingenting. och med ingenting menar jag matte.

hade öppet hus idag - på tal om skolan. jag räknade matte. det gick så dåligt att jag började ösa svordommar och andra fina ord jag annars bara använder för folk jag verkligen hatar: mig själv och några fler.

insåg att det inte är någon idé att försöka bli klar till våren. det känns så ialla fall. är så stressad att det ibland känns som om jag skulle kunna lägga mig ner och aldrig vakna upp igen.


har kollat på The Hills Have Eyes 2 när jag kom hem från öppet hus. The Hills Have Eyes 2 är en trevlig lite blodig film där människodelar skärs av, bryts av eller äts upp av Derek Mears och resten av mutantgänget som häckar loss i New Mexicos öken. redigt nice. jag klarar av det. det är inte så äckligt som det ser ut.

Mears är i övrigt en av det två  coolaste personernai USA (den andra är John Leguizamo)

Mears är stuntman (har stuntat i pirates of the caribbean- del 1 & två, world trade center, blades of glory och den senaste indiana jones filmen) och skådespelare: The Hills Have Eyes 2, Friday The 13th och lite mer.

I Love Him <3




det var allt för tillfället.

.Hej.

Kommentera inlägget här :